30 juli 2014

13) Wat is de juiste koers? Dat ligt aan je doel!

April-4

Maandag begon als een normale maandag. Kinderen vroeg wakker, samen ontbijten en dan aan het werk. Ik ben nog even met mijn man mee geweest naar zijn kantoor voor wat administratie en toen door naar Amersfoort. ’s Middags zat ik met mijn leidinggevende aan tafel. Het ging over werk en een plan van aanpak wat ik aan het schrijven ben om digitale dienstverlening aan ondernemers meer prioriteit te geven. Daarna vroeg hij of ik nog wat wilde bespreken.
Ja, dat wilde ik zeker. Ik leg aan hem voor dat ik heb besloten om zelf aan het roer te staan en dat ik daarom tot september nog maar 15 uur wil werken en vanaf 1 sept ontslag neem. Ik werk dan 1 dag op kantoor en een aantal uren thuis. Zo hou ik ook ruimte om ook op die dagen nog iets van netwerken in te plannen en bespaar ik reistijd. In de zomer ben ik flexibel want veel collega’s gaan met vakantie maar ik niet.

Zoooo….dat is eruit….!          

Mijn leidinggevende stemt in en verteld me dat hij het een dapper besluit vind. We moeten het nog even voorleggen aan P&O maar dat komt vast wel goed. Ik moet het zelf nog even laten landen en realiseer me nog niet echt wat ik nu heb gedaan.

15 uur later ontvang ik een mailtje van P&O. Mijn verzoek is duidelijk en goedgekeurd. Ze maken het formeel in orde en ik ontvang daar nog een brief over.

Het is een feit…ik neem ontslag!!
Na 3 functies en na 12 jaar werken voor Gemeente Amersfoort ga ik een andere koers varen. In een tijd die veel mensen nog steeds vaak crisis noemen en die andere mensen betitelen als een nieuw tijdperk. Ik ga voor dat laatste… en in dat tijdperk ga ik een verschil maken.

Hoe en wat, in welke vorm en wel of niet in dienstverband of als ondernemer….. ik weet het nog niet, ik doe het vooral als mezelf!
-------------------------------------------------------------------------
Bri bedankt, ik ben trots op je!😊
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten